24 december!

Körde ju bingo igår kväll och både Elin och jag vann varsin ''miljonlott'' så nu kan vi spela bingo igen, typ den 29, en till chans att bli miljonär, nerrå men ah. Vaknade vid 9 och har käkat frukost och myst med familjen, öppnat några paket som innehöll kläder, fick ett svart linne, svarta jeans och en vit t-shirt där det står någonting på, tänkte ha på mig allt det idag, fast byta ut den vita tröjan till tröjan jag fick av Elin och Emelie.. Okej det här blev krångligt men hoppas ni förstog, men vi hörs senare ska vara hemma hos farmor och farfar 1, puss! :)
Elin och Emelie köpte det där underbara halsbandet i sommras när jag hade lunginflamation, as fint!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Okej jag skriver om er nu på min blogg då!

2011-12-24 @ 10:16:31
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0