Girl power @ Marieberg!

Snacka om att vi hittade PRO julklappar lätt asså, min och Elins till Becka vi diggar den hoppas bara hon gör, Elin kommer få en riktigt surprise när hon öppnar lätt vill se hennes min då, haha, och jag vet inte vad jag får men är säker på att dom där tjejer hittat nått riktigt grymt! Hittade inget till Annsofi eller Pappa, och mamma köper jag till sen kanske nått tillsammans med syrran min you never know :) Tror de blir en sväng till mammi på jullovet och träffar syrran och mammi! Men dom julklapparna fixar jag sen...... Längtar tills torsdag lätt att man är nyfiken, fast de ska man väl va eller? ;) Idag var sista "jobb" dagen in tha school, så imorgon julpyssel och på torsdag chillar vi järnet med klassen och kör på kyrka, lekar, godis, fika, och betyg, inte F i nått iallafall så de e väl bra? haha, men dom betygen kan man ju förbättra, right? :) Aja nu blir det sängen även om jag är hyper, och inte alls trött, så sova måste väl alla. SNART JULLOV, SNART JULAFTON, VART ÄR SOMMAREN, ELLER HUR VAR DE? ;)

Min, min, miiiiiiin :*

Kommentarer
Postat av: essays

I see Justin Bieber is your star

2011-12-25 @ 15:58:03
URL: http://customessays.ws/

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0