GOTT NYTT ÅR!

04.35 då gick jag och la mig idag blir de ju eftersom klockan var över 00.00 xD skypade med en massa folk, shit va skojj vi hade lätt asso, och idag är de ju ny nyårsafton, så då blir de la sent idag med! Men de får man leva med, ta vara de sista på 2011 som vart ett grymt år. Den har vart lite si och så ibland med lite saker men de har ordnat sig, så idag tar jag ett stort kliv in i 2012 med grymt folk runt om kring mig. Grymma vänner, år 2012 kommer bli PRO på hög nivå asso. Kommer kämpa, kommer en massa överraskningar hela tiden, så vi får la se vad som händer helt enkelt, lämnar alla bråk, rykten & skitsnack i 2011, vännerna tar jag med mig till 2012 för dom är högklass asso finns inte bättre, tar med mig alla underbara minnen, en massa nya vänner jag lärt känna under 2011 & fortsätta klättra och INTE falla down! Lätt att 2012 kommer bli PRO, imma do it like a BOSS!


bilden är från google :)

domma tjejorna tar ja lätt med mej! <3


Kommentarer

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0