Gudstjänst!

Drar på gudstjäst klockan 18.00 man skulle ju gå på en nu i jul, bäst att göra det för jag har inte precis någon stor lust att gå dit på julafton då ska jag va hemma, chilla och bara ha de bra med folk som kommer hit! Ska nog träffa syster Amanda på jullovet nån gång, har inte träffat henne på länge eftersom hon bor i norrköping så ja! Denna vecka som kommer är bara chill, inga läxor, inga prov YES säger jag bara! Måndag vanliga lektioner i skolan och sen ridning på kvällen, tisdag vanliga lektioner efter skolan drar jag nog till örebro kollar efter julklappar, onsdag julpyssel med Elin vi hamna i samma grupp :D Torsdag slutar vi och då skulle vi chilla med klassen och sen blire kyrkan med skolan och sen har man jullov, fredag blir de chill inte gå upp nåååå tidigt alls och sen lördag så klart, julafton den dagen man väntar på sen kan ju snön försvinna, känns verkligen inte som att det är jul egentligen fast lite mer nu när det har snöat hela dagen. Ja nu vet ni vad jag ska göra i veckan, och inte glömma...... ponnyakuten today 19.30 älska haha! PUSS!



Kommentarer

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0