MINA JULKLAPPAR :D

Hörlurar, pink :D
Till iphonen som man kan ladda och lyssna på musik, och även lyssna på skivor :)
Flicka 1 :D
Och flicka 2 :D
Tröja, awesome är den!
Byxor, eller som jag säger byssor.. :)
En you draw till wii, den är min, linnéas och linus :D
Till mitt DS :D

Och självklart pengar så nu blir de shoppa i mellandagsrean, presentkort på gina och ett namnhalsband där de står emelie såklart :) Snacka om att linus är stolt över sin iphone 4 han fick, nörd! Hoppas jag inte glömt nått, inte vad jag vet just nu :)
TACK världens bästa pappa & annsofi!
SAKNAR dig världens bästa mamma, god jul :*

Kommentarer
Postat av: ANNA

Hej !

vill du ha en design till dig blogg HELT gratis?

kika då in på min och Jossans blogg !

kram <3

2011-12-24 @ 21:48:08
URL: http://annaojosefinesdesign.blogg.se/

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0