My day!

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har vart i skolan, hade julpyssel somsagt och vi hade frågesport, kola (där åttorna och niorna fick spela spel, man ba TY) sen fick man dekorera ljus (säger man så?) sen lunch då var det julbord, så himla gott, vi fick julmust till också. Sen tipspromenad då gick jag med Samuel, Ayhan och Jossan, vi knäckte! Sen hade vi sista ''stationen'' på pysslet och då skulle man göra garntomtar, men vi fick sluta efter tio minuter, men man fick vara kvar om man ville så jag, Ayhan och Samuel satt kvar och tittade på film och bara chillade. Sen kom mamma och hämtade oss och när vi kom hem så slåg vi in allas julklappar och fixade med en massa rim, och har precis käkat lite, men nu ska jag slå på senaste avsnittet av julklendern, puss! :)
Grymt taggade är jag också, eftersom att vi får våra första betyg imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Vinnarna av veckans blogg kommer upp ikväll vid nio. Kolla in då om det var du som vann!

Kram ;)

2011-12-21 @ 18:05:20
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0