Om oss..

Första inlägget by oss nudå, nu har vi fixat med designen och det blev faktist riktigt riktigt bra.

Emelie:
Det är jag som är Emelie är 14 år bor i Ytterekeby mitt ute i ingenstans på landet typ med min pappa, låtsas mamma, 2 lillasystrar en som är 1 och den andra är 6 och en låtsas lillebror på 12 år. Jag går i skolan i arboga på gäddgårdsskolan i 8:an. Jag rider och älskar hästar, men tycker även om musik och att sjunga, även om jag inte är så jätte bra på det..

Elin:
Det är jag som är Elin är 14 år och fyller år den 9 maj :) Jag bor i en liten by som heter Götlunda tillsammans med min mamma, pappa, bror och min tvillingsyster. Jag älskar allt som har med hästar att göra, jag har ingen egen häst men jag rider på ridskola! :) Sjunga gillar jag också att och jag går i kör i arboga..

Rebecka:
Rebecka heter jag är 14 år och bor i götlunda. Det är jag som är Elins tvillingsyster så jag har ju självklart samma födelsedag och samma familj som henne :) Jag gillar att sjunga, eller rättare sagt älskar att sjunga, sjunger i samma kör som Elin och det är faktist riktigt kul :) Jag är den ända av oss som inte rider men jag är väl mest med kompisar, pluggar och sånt på min fritid..



Bilder sen vi var påväg till stockholm för en belieberträff! :)

Kommentarer

Namn:
Lika lat som oss?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0